19/10/07

It's the final Pooooooora!

A veure si aquest cop hi pensem tots, que ja és l'última i en acabat, podrem descansar fins al Març que ve

16/10/07

Formula Student

Per alleugerir una mica l’ambient abans d’encarar la que serà la última cursa d’aquesta temporada, voldria fer referència a una competició que, a diferència de la categoria reina, esta exempta de polèmiques d’espionatge o de lluites d’ego entre pilots i nacions. Estic parlant de la formula student (o formula SAE).

Ahir varem assistir a un acte on s’exposava la feina i el resultat de “scuadra barcelona”, l’equip de la formula student sorgit de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB per alguns, l’imperi del mal per d’altres). A la presentació però, varem poder apreciar que, malgrat les diferències esmentades més a munt, la formula student (si més no la que es va plantejar des d’aquí) esta, igual que la formula 1 (o el món del karting), plena d’inútils i de subnormals.

Per favor... Si aconseguiu anar a Silverstone (que no Silsverstone)... no ho feu amb un cotxe pintat a cop de brotxa... el cotxe serà igual de bo, però suficients deficiències que tindrà ja comparat amb, per exemple, el de la universitat de Toronto, no cal afegir la pintura a la llista... Ah, si! Un últim consell: Llegiu-vos el reglament d’una competició abans d’anar-hi!!!

10/10/07

Motor.cat entrevista "el Merlos"

Navegant per aixó del internet he trobat un portal que s'encarrega de difondre notícies sobre el món del motor fent ús d'aquesta llengua llatina que no agrada a tothom. Per que enganyar-nos, el portal és un pel cutre i sovint es cau en el mateix error que T5, però obviament des de la posició contraria, ja m'enteneu. A més a més de confondre la velocitat amb el "tocino" i barrejar temes polítics i altres merdes que poc tenen a veure amb la competició.

De totes maneres, també hi ha coses interessants, com per exemple l'entrevista que fan a Josep Lluís Merlos, prou interessant i prou sincerament contestada pel comunicador català, tot i que sembla que a vegades es mossega un pèl la llengua a l'hora de parlar de TV3.

Aquí us deixo una mostra de l'entrevista, la resta la trobareu al link que ve a continuació

I l'esport de base? Està tant sa com els grans aparadors podrien donar a entendre ?

Nooo. Està podrit, jo porto a les curses des de l'any 74 , com a Pare he seguit últimament el mon del Karting, no he conegut gent més rastrera i repugnant que la que he conegut al mon del Karing .. és patètic ... jugar amb la il.lusió dels pares i dels nanos ... això es el que fan. No en té un pam de net... jo ja no hi crec.


Entrevista a Josep Lluís Merlos

8/10/07

CELEBRACIÓ DE CAMPIÓ

"Kimi Raikkonen apenas habla con la gente y ha hecho muy poco por el deporte, y en lo que se refiere a Fernando Alonso... en los dos años que ha ganado el mundial no ha hecho nada. No ha sido un verdadero defensor de la F1. Pero si Lewis gana el campeonato de pilotos, actuará como un verdadero campeón del mundo. Sabrá lo que se espera de él y qué tiene que hacer"

Aquesta declaració, que ara no entraré a valorar, la va fer el bo d'en Bernie la setmana passada, just abans del Gran Premi de Xina. Des d'aquí, vull fer un suggeriment a en Hamilton, per tal de que si finalment guanya aquest mundial es converteixi en l’herald de l’esport que espera en Bernie. Per començar, el meu suggeriment és per el moment de la celebració just quan baixi del monoplaça. Ni imitar animals ni altres alonsades d’aquestes. Jo li recomano que faci ús dels seus trets diferencials i ens demostri que la gent de color (negre) porta el ritme al cos. Estaria bé que es marques un “bailoteo” com el del video. (I encara tindria més gràcia si el balles conjuntament amb el seu pare)

P.D: Per a qui li pugui interessar, la cançó que han superposat al video es “around the world” de Daft Punk

4/10/07

Atiant el foc...

Bé... tot plegat sembla un xic una broma, i no crec que acabin fent res (tot i que no seria la primera vegada que m'equivoco...)

Després de que aquest matí en Webber s'hagi despatxat culpant a en Hamilton del seu incident amb en Vettel durant les voltes que el Safety va estar en pista per retirar el monoplaça d'en Fernandito, ara resulta que ha aparegut un video d'un espectador japonés que ha fet que la FIA investigui tot l'assunto... ¿De debo creieu que arribarà a algo aquesta investigació? ¿S'atreviran a sancionar en Hamilton?

Us adjunto el video, però no se quan durarà, perquè ja l'han retirat d'uns quants llocs:


PORRA POST CHINA:

Bé... només le feta jo... però que hi farem

JOP - +300points (Q:RAI, R:RAI,ALO)

1. JOP - 5100 pts
2. IVA - 4700 pts
3. JON - 3400 pts
4. CRS - 3300 pts

A vera si ha brasil hi ha més participació... que encara no esta decidit qui guanya, ni tampoc qui queda últim.